Go Back   Oklahoma Ram Club > Members' Area > The Lounge

The Lounge The place to hang out and discuss random things that have nothing to do with Dodge Rams.


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-22-2012, 10:13 AM   #1011
Lt.Dan
Jerrod Ellis
 
Lt.Dan's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Sapulpa
Age: 28
Posts: 562
Default

Start saving Colton. Lol. It'll be awhile before I sell it. I'm not entirely sure I'm gonna get this job. My uncle thought i was going to be done with school in December and has already talked to his company about getting me on there. I told him i won't be done til May so idk if a position will still be open. I'm sure there will be. I just hope i can get it because its basically nothing but traveling. They lay fiber optic cable at military bases and travel all over the United States and actually to other countries sometimes. One of my uncles that works there us usually on the coast somewhere which would be badass and its damn good money, plus you get per diem that nearly completely covers everything. I'm just ready to get school the hell over with. I'm ready to start a career and actually make money.
__________________
Lt.Dan is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2012, 10:15 AM   #1012
Lt.Dan
Jerrod Ellis
 
Lt.Dan's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Sapulpa
Age: 28
Posts: 562
Default

And when I move to Shawnee I'll be close to all y'all and can start coming to more meets and shows.
__________________
Lt.Dan is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2012, 10:54 AM   #1013
ramthis9501
Cummins Member
 
ramthis9501's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Blanchard
Age: 24
Posts: 3,267
Default

Hell yeah dude hope you can get that job

And when you move to Shawnee, we all need to hang out more
__________________
ramthis9501 is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2012, 11:00 AM   #1014
Lt.Dan
Jerrod Ellis
 
Lt.Dan's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Sapulpa
Age: 28
Posts: 562
Default

Hell yeah man
__________________
Lt.Dan is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2012, 02:47 PM   #1015
BMRbrnSNRbrd
Cummins Member
 
BMRbrnSNRbrd's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Norman
Age: 34
Posts: 4,051
Default

Just an update...but this is post number 20,000 on the site!!!
__________________
BMRbrnSNRbrd is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2012, 03:17 PM   #1016
DoubleTakeDodge
James
 
DoubleTakeDodge's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: Sapulpa, Oklahoma
Age: 26
Posts: 1,928
Send a message via Skype™ to DoubleTakeDodge
Default

Dang!! What was the start date of the site??
__________________
DoubleTakeDodge is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2012, 03:34 PM   #1017
(S.M.R) 101
Outdoorsman Member
 
(S.M.R) 101's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Moore, OK / Corning, NY
Age: 33
Posts: 3,240
Default

Sweet.
__________________


"Oilfield Outlaw"
(S.M.R) 101 is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2012, 04:41 PM   #1018
ramthis9501
Cummins Member
 
ramthis9501's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Blanchard
Age: 24
Posts: 3,267
Default

Hell yeah! Start date was Aug. 1st, 2011
__________________
ramthis9501 is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 04:02 PM   #1019
Lt.Dan
Jerrod Ellis
 
Lt.Dan's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Sapulpa
Age: 28
Posts: 562
Default

Truck is back on the market. Going to look at a 2008 3rd gen 4x4 hemi tonight.
__________________
Lt.Dan is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2012, 07:00 PM   #1020
(S.M.R) 101
Outdoorsman Member
 
(S.M.R) 101's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Moore, OK / Corning, NY
Age: 33
Posts: 3,240
Default

Get it done dude!
__________________


"Oilfield Outlaw"
(S.M.R) 101 is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump